Žluté potvůrky

Námořní deník Žlutých potvůrek

Důstojník Maruška

Zbytek posádky – Gabča, Kája Anetka T., Markétka, František

1.den- Zdobení vlajky, vymysleli jsme si název * Žluté potvůrky*.

Vlajku jsme si hned pokazili, ale pak jsme spojili síly a nápady a dali jsme to dohromady. Pak následoval oběd, byl dobrý, ale čekali jsme dlouho, než vychladne polévka, tak jsme ji snědli jako poslední.  Po obědě jsme odpočívali a dívali jsme se s Alžbětkou na známou pohádku s názvem Krteček. Po Krtkovi jsme šli sbírat mince. Konečně když jsme nasbírali mince šli jsme  se okoupat, sklouznout a vydovádět k Bieberlům. Po dlouhém koupání, cákaní a klouzaní jdeme na večeří, kterou jsme si sami připravili. Bylo to výbooornééééé..                                        Dobrou noc..

2.den – Po dlouhé a klidné  noci( až tak moc klidné neéé ). David, si celou noc vykládal s Adélkou a až ráno přestali kecat. Po snídani jsme se vydali do Napajedel, kde nás čekali páni policajti se svými čluny, kde každý člen posádky  zkusil jízdu na člunu. Pak následoval oběd, polévka gulášová  a Kung- Pao. (To je něco jako čína). Pak  jsme šli do hřebčína na koníky a pak směrem na větřák, tam nám tetička Pavlínka  donesla zmrzliny. Nazdobili jsme vedoucím auta na zítřejší výlet. Pak jsme papali rizoto, které nám uvařil strýc Jarinek s Lucinkou,kteří se výletu bohužel nezúčastnili. Dneska toho bylo až až a zítra nás čeká Brdo, tak Dobrou noc.

3.den – Rána jsme se dočkali, a  vyjeli do Uherského Hradiště se podívat na maják, loď a Kovostell. Po cestě  na bunč jsme se  stavili u Králového stolu, něco málo jsme se dověděli a jeli dál. Na bunči jsme měli super oběd brambory s kuřecím řízkem. Po obedě jsme šli na průlezky a dospělí si dali kafíčko. Po průlezkách byla dlouhá cesta na BRDO…. Po cestě  jsme potkali asi 5 tunely y museli jsme je ze zvědavosti prohlídnout. Když jsme došli na Brdo vyšli  jsme na něj  rozhlíželi se a ti co tam spaly si tam nechali věci a pak se šli dolů  rozloučili se  s těmi co  odcházeli  z Brda na větřák Strýcové  vymýšleli kam vyrazíme dopadlo to na malé Brdo . Až se šlo zpátky vylezly jsme na horu rozhledny a  nachystali si spacáky a karimatky a šli radit Káji, která hrála s Davidem karty. Chlapi dopíjeli poslední, co měli (piva,slivovice, ale pššštt..)  a my jsme hráli zajímavou hru s názvem Karty…( nebyli to karty ale flaška) ..  Pak jsem šli spáát beztak se nám nechtělo a kochali jsme se račí  osvícenými městy. –Markétka říkala, že zatím co zbytek družstva spalo na Brdě na větřáku se nic zajímavého nedělo.

4.den-  Ráno jsme se probudili a šly dolů posnídat salám s chlebem Šly jsme směrem na  bunč tam nám strýc Milan koupil zmrzlinu a dospělým kafé Po půl hodině přestávce jsme jeli auty směrem Halenkovice větřák..

5. den- …………………. není dopsaný…..